پایگاه بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی)

پایگاه بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی)
  • ۰
  • ۰

خادم الشهدا

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام به همه دوستای گلم

اینجانب عازم کربلای ایران هستم برا خادمی شهدا

برا همه یه دعای کلی میکنم اگه میخوای اسمت رو هم تو نظرات بنویس

از همتون هم عاجلانه درخواست میکنم دعام کنید

انشاا... 


و یه چیز دیگه اگه

........................................................................................................................

........................................................................................................................

........................................................................................................................

........................................................................................................................

........................................................................................................................

اینا خط های دفترچه خاطراتم باشه

دوست داری چی توش بنویسی؟

تو نظرات برام بزارشون هر چی که دلتنگت میخواد بنویس

ارزوتو ، دعای همیشگیتو ،

هر چی میخوای بنویس تا برات دعا کنم


وسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


http://shiawallpapers.ir/wp-content/uploads/2010/11/basiji-BY-shiawallpapers-614x383.jpg


  • ۹۱/۱۲/۰۵
  • سربازِ گمنام

خادم الشهدا

فکه

نظرات (۵)

  • پایگاه اطلاع رسانی
  • با سلام خدا خیرت بده واقعا جالب و قشنگ بود انشالا ادامه دهنده راه شهداء باشیم لطفا به وب سایت ما هم سربزنید . التماس دعا
    سلام حاج امین
    فکر کنم منظورت از مدوم دوره ، دوره های کوله بار بود!
    من با کوله بار نمیرم
    ما خودمون پادگان تحویل گرفتیم
    اندیمشک ، پادگان شهید زین الدین
    اگه گذرت افتاد در خدمتیم ....
    یا حق و یا خمینی
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم . التماس دعا داریم و به شهدا بگین شما زند ه اید و ما مرده یه نظری هم به ما کنن.
    یاعلی مدد

    امین :
    و علیکم السلام
    محتاجیم به دعا
    چشم حتما
    همونطور که قول دادم میگم
    اما امام حسین (ع) تو کارنامه همه ما شهادت رو نوشته این ماییم که باید امضاشو بخوایم
    دفترچه خاطرات:
    شهدا سلام
    یه رفیقتون... . آره دیگه! جانباز آزاده عزیز! چند روز پیش ازم پرسید از مرگ می ترسی؟ گفتم آره. گفت اما من نمی ترسم. به خاطر اینکه دوستای اون طرف خیلی بیشتر از دوستای این طرفن.
    دوستای اون طرف دعا کنید تا دوستتون رو تنها نگذاریم. تا توی غربت و تلخی این دنیا آرزوی مرگ نکنه.
    دلم گرفته... .
    سلام حاجی
    خوش به سعادتت
    اسم ما هم بگو حمید گمنام
    انشالله ما هم نزدیکی های شما اگه قسمت بشه خادم الشهدا هستیم

    امین:
    وعلیکم السلام برادر
    انشاا...
    به سلامتی
    به جمع ما خوش اومدی برادر حمید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی